ALGUIEN DE LLEIDA???? - IVI: Foro de Infertilidad y Reproducción Asistida

Anuncio

Collapse
No announcement yet.

“Prohibición de venta o donación de medicación sobrante según la Ley 29/2006. INFORMACIÓN Y POSIBLES SANCIONES”. Haz click para más información.

ALGUIEN DE LLEIDA????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Hora
  • Show
Clear All
new posts

    ALGUIEN DE LLEIDA????

    Hola guapa! Com ha anat la visita amb el metge? Conta, conta!!!! Nosaltres al final deixarem passar aquest cicle perque ens coincideix amb setmana santa aixi que.....seguirem esperant!!!!

    Espero que a tu t'hagi anat moolt be la visita!!!

    Besitos

    Comment


      ALGUIEN DE LLEIDA????

      Hola!!
      Acabem de tornar de bcn, em faran la histeroscòpia el proper dimecres al matí, per fi!!!
      Es veu que es una operació senzilla, et posen anestèsia tipus epidural i t'ho treuen, és bastant ràpid, després son dos o tres dies de recuperació. J et contaré com va..
      Així espereu un altre cicle? Bé, amb la setmana santa pel mig passarà més ràpid, ja m'aniràs informant!
      Un petonet i que acabi d'anar bé la setmana!![IMG]smileys/smiley1.gif[/IMG]

      Comment


        ALGUIEN DE LLEIDA????

        Bones Anna, fa dies q et tinc una mica abandonaada, pero he estat de feina fins dalt!!!!!! Ho sento!!!!! Com va anar tot??? Els resultats han anat be??? Com et trobes???? Ja m'aniras explicant!!!!! Besitos i bon cap d setmana!!!!

        Comment


          ALGUIEN DE LLEIDA????

          Hola wapa!!!
          La veritat és k estem totes dos una mica desconnetades[IMG]smileys/smiley5.gif[/IMG] Com va tot? Explica'm com estas i en quin punt et trobes, tinc ganes de saber de tu!!
          Jo et conto, em van fer la histeroscopia, tot ok, molt senzill. Resulta que el mioma si que deformava la cavitat, aixi es k perfecte que me l'hagin tret. Ara he d'esperar a regla de Juny per tornar-ho a intentar, haurem d'anar a IVI a veure k ens recomanen, ja que si el problema era el mioma potser ens diuen k ho intentem de forma natural, no se, ja et contare.
          Espero k tú estiguis bé, ja em contaras
          Un petonet[IMG]smileys/smiley1.gif[/IMG]

          Comment


            ALGUIEN DE LLEIDA????

            Hola guapa!!!!! Quant de temps!!!! Nosaltres no hem fet res mes. Voliem esperar un cicle, pero jo m'he trobat una mica desanimada i hem decidit deixar passar l'estiu!!!! Ojala que us diguin que ho probeu d forma natural i que us funcioni!!!! Ja m'aniras dient q feu!!!!

            Molts besitos i anims!!!

            Comment


              ALGUIEN DE LLEIDA????

              Guapa, has fet bé, l'important és que tú et trobis amb forces i amb ganes, deixeu passar l'estiu, marxeu de vacancetes, i desconnecta, agafa forces i quan estiguis preparada a tornar-hi.
              Tot això es durillo, i ens passa factura a tots, jo ja t'explicare quan hi hagi alguna novetat.
              Un petonet molt fort, i molta forçaaaaa!![IMG]smileys/smiley1.gif[/IMG][IMG]smileys/smiley1.gif[/IMG]

              Comment


                ALGUIEN DE LLEIDA????

                Molt be guapa!!!! Espero noticies teves mooooolt aviat!!!! I que siguin bones!!!!! Petonets i anims!!!

                Comment


                  ALGUIEN DE LLEIDA????

                  Hola wapa!!
                  Com van els ànims? espero k estiguis millor i que t'hagis descaboriat un mica...
                  Jo t'escric per dir-te que ahir em van fer la IA, tinc l'analitica el dia 28. La veritat és que no estic massa animada, al final només tenia un folicle gran, els altres eren més petits, i a més, tinc la sensació de que vaig ovular abans d'hora, un o dos dies abans d'inseminació, no se.... Ara ja estic amb mal d'ovaris i pits com quan m'ha de venir regla..... Estic tope pessimista!!
                  Bé, necessitava desfogar-me,jeje. Espero que estiguis bé, i molta força i molts ànims, je t'anire contant. Un petonet!![IMG]smileys/smiley1.gif[/IMG]

                  Comment


                    ALGUIEN DE LLEIDA????

                    Ohhhhhh!!!!! Ara fa un munt de dies que no entro!!!!! I quan entro em trobo amb aquesta sorpresa!!!! Anims guapa!!!! Se que es molt dificil de passar, pero ja casi està. El dia 28 t'encenc una vela pel mati a veure si tens sort!!!! Una abraçada moooooolt forta i mil anims!!!!!

                    Comment


                      ALGUIEN DE LLEIDA????

                      Hola guapa,
                      La meva beta ha estat negativa.... En fi, ja m'ho esperava una mica, pero ara estem una mica ploff...
                      Ens hem de replantejar que fem, potser provem una ultima IA, per fer un cicle de tres, i si no surt doncs crec que descansarem una mica de trantaments, que jo estic una mica farta de punxades, d'hormones i de tota la pesca.... que t´he de dir...
                      Tú com estàs? espero que desconnectant a tope i agafant forces. Ja et contaré que decidim fer finalment.
                      Un petonet molt fort [IMG]smileys/smiley2.gif[/IMG]

                      Comment


                        ALGUIEN DE LLEIDA????

                        Ho sento moltissim guapa!!!! Pero ja veuras q al final ho conseguirem!!!!! Nosaltres hem decidit esperar a setembre octubre perque jo ho necessito. Tb estava farta de punxades.....i de vegades crecq es bo deixar passar una mica de temps i agafar distancia.... En fin....molts d'anims i anem parlant.... Una abraçada superforta i petones!!!

                        Comment


                          ALGUIEN DE LLEIDA????

                          Alguna de Lleida segueix per aqui?
                          Jo començo ara a fer proves així que suposo em queda una mica a fer tractament. M'informeu que tal amb IVI, penseu en cambiar? [IMG]smileys/smiley17.gif[/IMG]

                          Comment


                            ALGUIEN DE LLEIDA????

                            Thanks you.

                            Comment


                              Hola...!!!!
                              Hay alguien de lleida..?
                              Me gustaría preguntaros ... Si me podeis recomendar un dr o dra en ivi bcn.
                              Vengo de hacerme un Fiv en otra clinica y no ha dado resultado.. nos gustaría cambiar de clinica a ivi y pedir una segunda opinión.

                              Muchas gracias.....

                              Comment


                                A mi hace tiempo q me llevan en ivi bcn, el dr. Ballesteros... Es un poco serio pero es un gran profesional. Espero haberte ayudado.

                                Besos

                                Comment

                                Working...
                                X