ALGUIEN DE LLEIDA???? - IVI: Foro de Infertilidad y Reproducción Asistida

Anuncio

Collapse
No announcement yet.

“Prohibición de venta o donación de medicación sobrante según la Ley 29/2006. INFORMACIÓN Y POSIBLES SANCIONES”. Haz click para más información.

ALGUIEN DE LLEIDA????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Hora
  • Show
Clear All
new posts

    ALGUIEN DE LLEIDA????

    Bona nit noies!!!
    Al final la visita millor del que esperava. El problema que vam tenir a la primera fiv es que van sortir 17 ovocits, dels quals només 8 van ser madurs i al fer la ICSI nomes van fecundar 3, i un es va parar en 4 celules.

    Ara hem de fer un tipo de tractament d'estimulacio diferent per poder tenir ovocits mes madurs i tenir mes possibilitat d'exit. Estic segura de que aquesta serà la definitiva!!!!!!!

    La veritat es que estic molt contenta i ho volia compartir en vosaltres!!!!

    Anna, jo crec q vaig trucar quan em va vindre la regla i em van donar uns deu dies després, pero no em fácis molt cas, perque d'aixo jo fa un any!!!!!

    Numama, benvinguda al club de les lleidatanes!!! Com ho portes??? Has fet algún tractament ja??? Qué t'has de fer?? Ja se que hi ha dies en que es ver tot de color negre, pero pensa que segur que demà ho veuràs tot de color de rosa

    Quan torneu a IVI?? Nosaltres comencem en la següent regla.... Un mes sencer que es cara etern!

    Ja anireu explicant que tal va tot!!!!

    Bon cap de setmana!!!!! Besitos

    Comment


      ALGUIEN DE LLEIDA????

      Bona nit,

      Pitu, m’alegro
      molt que la visita hagi anat bé, així m’agrada,
      que siguis positiva, que la ment hi fa molt en tot això! Ja ens aniràs
      informant de com avances.

      Numama,
      benvinguda! Així ja estàs a punt de començar, quin tractament t’has de fer? Ja
      ens contaràs, i molts ànims, que hi ha dies que estàs de baixon, però després
      tornes amunt i a per totes! Al final ho aconseguirem!

      Jo el dilluns tornaré a trucar al gine que m’ha de fer
      histeroscopia, a veure si per fi em donen hora, que em dona la sensació que
      estic parada i perdent el temps, i això no ho soporto!

      Bueno guapes, bon cap de setmana!

      Comment


        ALGUIEN DE LLEIDA????

        Bon dia noies!

        Anna, no desesperis, ja se que tens moltes ganes de que aixó hagi acabat, pero crec que la paraula clau es PACIENCIA, sempre sembla que tot estigui parat, pero poc a poc vas avançant...i se que al final del camí ho aconseguirem.

        Jo al principi també em desesperava, i cada negatiu era desastrós, com si s'acabés el mon, i el meu marit em va dir una cosa que em va ajudar molt. Em va dir que pensés que al final tot s'aconsegueix, i que si no ho hem aconseguit és que no hem arribat al final! Sembla una tonteria, però a mi em funciona!

        Petonets!!

        Comment


          ALGUIEN DE LLEIDA????

          Pitu, tens tota la raó de món, s'ha de ser pacient, i jo la veritat és que ho sóc bastant, nosaltres acabem de començar i ens queda un llarg camí, pero hi ha moments que sembla que el món es pari i no giri al teu voltant, i tú vols anar ràpid i no pots, no sé paranoies meves suposo..
          Molt bona la frase del teu marit, intentaré pensar-hi quan em desesperi [IMG]smileys/smiley2.gif[/IMG]
          Un petonet!

          Comment


            ALGUIEN DE LLEIDA????

            Bona nit Anna

            Ja se que quan sembla que no avances es una mica desesperant, però et dono un consell...no estiguis continuament pensant que estàs parada... Intenta fer coses amb la teva parella, els teus amics, etc...el temps pasara molt més rapid i potser no tindras la sensacio que estàs sense fer res.

            A mi personalment em va costar una mica fer-ho, i es nota molta milloria.

            Ja saps alguna cosa de la histero?? On te la fas al final? ja em diras alguna coseta

            Un petonet...i cuida`t!!

            Comment


              ALGUIEN DE LLEIDA????

              Bona nit,
              Avui estic més tranquileta, suposo que totes passem dies de tot. [IMG]smileys/smiley2.gif[/IMG]
              Ahir matí em van agafar el telèfon al lloc de la histero i estic pendent que em donin hora. El nom del lloc ben bé no el se, crec que és en una clínica a prop de IVI, ens el va recomanar un ginecòleg amic nostre, ens va dir que les histeroscòpies les feien molt bé, ja et diré quan me la fan finalment.
              Tú que tal? Com van els ànims?
              Un petonet.

              Comment


                ALGUIEN DE LLEIDA????

                Bona nit xuli!!!

                Nosaltres els ànims mes o menys be. Treballant el temps es pasa mes ràpid i això ajuda bastant!!!

                Per fer-te la histeroscopia ha de coincidir en la regla o no?? A veure si poc a poc anem avançant!!!!

                Jo ara nomes tinc que esperar la següent regla per tornar a començar...i ja en tinc ganes!!!!

                Bueno noia!!! Passa bona nit

                Petonets!!!

                Comment


                  ALGUIEN DE LLEIDA????

                  Hola guapa!!

                  La següent regla arribarà abans que te’n donis conte, que
                  bé, ja et queda poquet per començar, ja veuràs que aquesta serà la bona!

                  Jo estic una mica ratllada per tema histero, avui he tornat
                  a trucar i resulta que el metge es fora uns dies, i no torna fins al 12 de
                  març, total que hauré de trucar aquest dia i esperar que em donin hora. Crec que no has de tenir la regla per fer-la, però
                  no ho se segur.

                  En resum, perdut el mes de març per a nou tractament. PACIÈNCIA!!
                  Je,je...

                  Anem parlant,

                  Bona nit [IMG]smileys/smiley1.gif[/IMG]

                  Comment


                    ALGUIEN DE LLEIDA????

                    Bona nit!!!!

                    Ostras....això de les vacances dels metges es un rotllo. Nosaltres quan vam començar a ivi el metge que voliem estava de vacances, i vam començar en una altra doctora....que molt be...però amb el Ballesteros molt millor!!! De tota manera ja veuràs com tu també comences de seguida!!!! Ja m'aniras informant de tot.

                    Una abraçada!!

                    Comment


                      ALGUIEN DE LLEIDA????

                      Pues sí, com diria el Mas del Polònia: Això és un "rotlle"! je,je,je
                      Ja t'aniré contant.
                      Anims que demà ja es divendres!!![IMG]smileys/smiley32.gif[/IMG]
                      Un petonet

                      Comment


                        ALGUIEN DE LLEIDA????

                        Siiiiiii!!!!ja es casi divendres!!!! Comença el cap de setmana!!!!! A disfrutar-ho!!!!

                        Passa bon día!!!!

                        Comment


                          ALGUIEN DE LLEIDA????

                          Hola guapa!
                          Com ha anat el cap de setmana? espero k molt bé.
                          Demà dilluns, bufff, pero pensa que ens quedarà un dia menys per aconseguir el nostre somni!![IMG]smileys/smiley2.gif[/IMG]
                          Un petonet!

                          Comment


                            ALGUIEN DE LLEIDA????

                            Bona nit guapa!!! El cap de setmana prou be!!! Intentant desconectar una mica i carregant forces per tornar acomençar la setmana!!!

                            Pasa bon dilluns!

                            Un petonet

                            Comment


                              ALGUIEN DE LLEIDA????

                              Bona tarde, Anna!!!

                              Com estas??? Que tal tot?? fa dies que no se res de tu! Ja saps alguna cosa de la histero? Has pogut parlar en el metge?? Ja em diras alguna coseta

                              Una abraçada molt forta!!

                              Comment


                                ALGUIEN DE LLEIDA????

                                Hola guapa!!!

                                Ho sento, t'he tingut una mica abandonada, es que he estat una mica liada amb la feina, i a sobre no aconseguia parlar amb el metge, en fi, que estava una miqueta ratllada,je,je!

                                Avui, PER FIIII, he pogut parlar amb metge, m'ha donat hora per al proper dimarts dia 19, per explicar-li una mica el cas, i llavors em programarà histeroscòpia, m'ha dit que a veure si pot ser abans de semana santa, ja et contaré..

                                I tú que tal? Estaves esperant la regla per començar,no? Com vas? Conta,conta!!!

                                Bueno, me'n vaig a veure el Barça, a veure que passa

                                Un petonet i bona nit!

                                Comment

                                Working...
                                X