andre danske kvinder, der vil benytte donoræg? - IVI: Foro de Infertilidad y Reproducción Asistida

Anuncio

Collapse
No announcement yet.

“Prohibición de venta o donación de medicación sobrante según la Ley 29/2006. INFORMACIÓN Y POSIBLES SANCIONES”. Haz click para más información.

andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Hora
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

    Iniciado por oppita
    hej bade..
    sorry har spansk keyboard, sa det blir lite rörigt.
    Ar svensk, men har bott i Spanien manga ar. Vi haller por med 2a FIV-ICSI-DGP i IVI Madrid, men som det ser ut, kommer det kanske bli eggdonation for oss ocksa. ( ar 39 just nu, och min egg kvalite ar lite tveksamt).
    Jag vet att det blir svart att hitta en donator som stammer so bra overens med mig:-) readhead bla ogon ...ja det blir en pars!
    for mig eggdonation ar plan B, och det ger mig lugn och ro at veta att det finns dar. Har inte tankt pa om man skall saga till barnet hur den kommit till, men jag faktisk tanker att barnet ar min..for den kommer att ha min blod..och inte donators..sa jag ar lite tveksamt om att bli helt arligt..vill inte skapa mer frustration eller indetitetskris i barnet. Det ar ju nagonting som jag tanker att prata med psykolog nar den dagen kommer...

    hoppas att det gar bra for bagge tva!

    Och hall tummarna for mig...nasta vecka kor vi igen!

    hej oppita

    jeg er blot nysgerrig efter at høre, hvordan det er gået i Madrid. Jeg havde faktisk besluttet mig for IVI Valencia, men har hørt om en interessant teknik - IMSI - en form for super ICSI til udvælgelse af de bedste sædceller og den udfører IVI udelukkende i Madrid. Hvad syntes du om klinikken? Jeg håber at høre fra dig.

    KH

    Lamie

    Comment


      #32
      andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

      Iniciado por oppita
      hej bade..
      sorry har spansk keyboard, sa det blir lite rörigt.
      Ar svensk, men har bott i Spanien manga ar. Vi haller por med 2a FIV-ICSI-DGP i IVI Madrid, men som det ser ut, kommer det kanske bli eggdonation for oss ocksa. ( ar 39 just nu, och min egg kvalite ar lite tveksamt).
      Jag vet att det blir svart att hitta en donator som stammer so bra overens med mig:-) readhead bla ogon ...ja det blir en pars!
      for mig eggdonation ar plan B, och det ger mig lugn och ro at veta att det finns dar. Har inte tankt pa om man skall saga till barnet hur den kommit till, men jag faktisk tanker att barnet ar min..for den kommer att ha min blod..och inte donators..sa jag ar lite tveksamt om att bli helt arligt..vill inte skapa mer frustration eller indetitetskris i barnet. Det ar ju nagonting som jag tanker att prata med psykolog nar den dagen kommer...

      hoppas att det gar bra for bagge tva!

      Och hall tummarna for mig...nasta vecka kor vi igen!

      hej oppita

      jeg er blot nysgerrig efter at høre, hvordan det er gået i Madrid. Jeg havde faktisk besluttet mig for IVI Valencia, men har hørt om en interessant teknik - IMSI - en form for super ICSI til udvælgelse af de bedste sædceller og den udfører IVI udelukkende i Madrid. Hvad syntes du om klinikken? Jeg håber at høre fra dig.

      KH

      Lamie

      Comment


        #33
        andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

        Hej Lamie
        hoppas att alt ar bra med dig..uff..det har hant sa mycket sen sist,
        Ja...sa langt jag vet, i Madrid och i Valencia finns det tillgang till IMSI, men det ar up till enskilda doktor att besluta... Vi har fatt erbjudande om iMSI i Madrid..i februari..sa jag ar bergsakert..
        vi har faktisk bytt och ar nu i IVI Valencia...for eggdonation, for det har inte fungerat med mina egg.
        Har gjort en eggdonation i Madrid..men det har resulterat i tidigt missfall..var valdigt besviken pa madrid...

        Sa nu ar vi ar vi pa gang igen i valencia..och ar valdigt imponerad av min nuvarande doktor...och i almanhet..so far allt har fungerat bra....min doktorn har land vantelista, men det har varit vart det!

        Om du har annat fraga, ar det bara att kontakta mig..

        Comment


          #34
          andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

          Iniciado por oppita
          hej bade..
          sorry har spansk keyboard, sa det blir lite rörigt.
          Ar svensk, men har bott i Spanien manga ar. Vi haller por med 2a FIV-ICSI-DGP i IVI Madrid, men som det ser ut, kommer det kanske bli eggdonation for oss ocksa. ( ar 39 just nu, och min egg kvalite ar lite tveksamt).
          Jag vet att det blir svart att hitta en donator som stammer so bra overens med mig:-) readhead bla ogon ...ja det blir en pars!
          for mig eggdonation ar plan B, och det ger mig lugn och ro at veta att det finns dar. Har inte tankt pa om man skall saga till barnet hur den kommit till, men jag faktisk tanker att barnet ar min..for den kommer att ha min blod..och inte donators..sa jag ar lite tveksamt om att bli helt arligt..vill inte skapa mer frustration eller indetitetskris i barnet. Det ar ju nagonting som jag tanker att prata med psykolog nar den dagen kommer...

          hoppas att det gar bra for bagge tva!

          Och hall tummarna for mig...nasta vecka kor vi igen!

          Hej Oppita
          er du sød at fortælle mig lidt mere om IVI Madrid?

          Jeg havde egentlig besluttet mig for IVI Valencia, hvor de fleste skandinavere tager til (og jeg forestiller mig, at det er nemmere at finde en lys donor - er det det?) men vi har et stort problem med min kærestes sædceller. Derfor har jeg valgt at fokusere på en klinik, der kan tilbyde IMSI-teknikken, og det er åbentbart kun IVI Madrid i IVI-koncernen, er kan det. Desværre. Har ellers kun hørt godt om Valencia, og INGENTING om Madrid. Så please, håber du vil fortælle.

          Eftersom du bor i byen kan du måske også give nogle tips til gode hoteller, i selve byen, men ikke for langt fra IVI Madrid. Håber du kan hjælpe.

          knus

          Lamie

          Comment


            #35
            andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

            Iniciado por oppita
            Hej Lamie
            hoppas att alt ar bra med dig..uff..det har hant sa mycket sen sist,
            Ja...sa langt jag vet, i Madrid och i Valencia finns det tillgang till IMSI, men det ar up till enskilda doktor att besluta... Vi har fatt erbjudande om iMSI i Madrid..i februari..sa jag ar bergsakert..
            vi har faktisk bytt och ar nu i IVI Valencia...for eggdonation, for det har inte fungerat med mina egg.
            Har gjort en eggdonation i Madrid..men det har resulterat i tidigt missfall..var valdigt besviken pa madrid...

            Sa nu ar vi ar vi pa gang igen i valencia..och ar valdigt imponerad av min nuvarande doktor...och i almanhet..so far allt har fungerat bra....min doktorn har land vantelista, men det har varit vart det!

            Om du har annat fraga, ar det bara att kontakta mig..
            Jeg vil rigtig gerne vide, hvem din læge i Valencia er? Jeg har fået anbefalet dr. Pellicer.

            kh

            Lamie

            Comment


              #36
              andre danske kvinder, der vil benytte donoræg?

              Iniciado por Lis2900

              Kære alle

              Jeg er ny herinde på forumet, og har ligesom jer været igennem inseminationer, IVFér og en enkelt ICSI behandling.

              Under alle behandlinger har jeg gået til diætist, zoneterapeut og akupunktur og lige meget har det hjælpet på fertiliteten.

              Nu har Riget så meddelt os at de ikke kan gøre mere for os, og sagt at vi skal kigge os efter en klinik, hvor vi kan få donoræg. De har anbefaldet os at tage til en af klinikkerne hos IVI, og få behandlig hos dem.

              Jeg har booket tid hos Trianglen, hvor vi har gået før, for at høre mere, da jeg kan se at også de henviser til IVI.

              Jeg synes at det er spændende og interessant at læse at RUNW har fået en rabat på 20% på behandlingerne - jeg troede ikke at de var til at forhandle med, men vil rigtig gerne høre mere.

              Håber at i alle må få en dejlig jul.

              De bedste hilsner Lis

              hej Lis

              ser først din mail nu, men såfremt det kan hjælpe andre, vil jeg blot gøre opmærksom på, at den franske patientforening "Maia" har indgået en aftale med IVI-klinikkerne OG andre klinikker rundt om i Europa mhp rabat til medlemmerne - i forhold til de officielle priser er der tale om en klækkelig rabat på ca. 20%. Det lader til, at IVI yder rabatten til sine udenlandske patienter uden medlemskab af nogen art - jeg formoder i hvert fald, at det er sådan en rabat runw har fået, og han har ikke omtalt noget medlemsskab af nogen forening, men jeg har meldt mig ind i Maia http://www.maia-asso.org/ til en pris af 40 Euro om året. det betød at IVI's tilbud om DÆ behandling gik fra at koste 9750 Euro til 7555 Euro...

              hermed er tippet givet videre....med ønsket om en masse positive tests i det nye år

              kh

              Lamie

              Comment

              Working...
              X